Garantie

Wij gaan zorgvuldig om met onze items en doen ons uiterst best om hen kwalitatief aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling incompleet of beschadigd geleverd wordt. U komt dan in aanmerking voor garantie. Wij zullen de kosten voor reparatie of vervanging volledig vergoeden. U dient binnen 14 dagen na ontvangst van de items een melding hiervan te maken. Dit kan per mail naar: info@baby-luxury.nl.

Retour

Items die niet aan uw wensen voldoen of niet passen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.  De items dienen ongedragen en gelabeld te zijn. Bij vlekken, schade en/of gebruikerssporen, wordt uw retour niet in behandeling genomen.

Het omruilen van uw bestelling is helaas niet mogelijk. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste maat/kleur en de andere bestelling terug sturen.

De geretourneerde items worden aan u terugbetaald tegen de prijs waarvoor u ze besteld heeft. Verzend-en retourkosten zijn voor eigen rekening. Mits anders afgesproken met BABY LUXURY.

Alle geretourneerde artikelen zijn uw verantwoordelijkheid, tot de artikelen weer terug bij ons in bezit zijn.
Wilt u artikel(en) retourneren? Neem dan contact op via info@baby-luxury.nl.

Vermeld hierin duidelijk uw ordernummer en de artikel(en) die retour komen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een e-mail terug met daarin het retourformulier en de vervolg stappen.

Bovenstaande voorwaarden gelden voor de online orders die verzonden worden. Deze orders berusten op koop op afstand.
Online orders die worden afgehaald in onze winkel, hebben een retourtermijn van 7 dagen. Bij het ophalen van uw order kunt u de bestelde producten bekijken/de order aanpassen.

Voldoen de items niet aan uw wensen? Of passen deze niet?
U kunt uw afhaalorder omruilen voor andere artikel(en) óf een tegoedbon.
Deze tegoedbon is 3 maanden geldig.